פותחים עסק סלולר? הכנו לכם 5 טיפים שיעזרו לכם להצליח!
אם היינו מקבלים שקל על כל פעם שביקשו מאיתנו טיפים לפתיחת עסק סלולרי כנראה שכבר היינו מיליונרים.
כעסק מבוסס שקיים כבר למעלה מ-14 שנה, אנחנו יכולים לספר לכם שלמדנו המון דברים,
מה לעשות וגם מה לא לעשות, והאמת שהגיע הזמן לחלוק אתכם
כמה טיפים משמעותיים שיהפכו לכם את הפתיחה לקלה יותר. בואו נתחיל!
יש לנו שיווק מנצח!
לא מעט אנשים שרוצים לפתוח עסק סלולרי מתרכזים קודם כל במוצרים שהם הולכים למכור, אבל אנחנו נגלה לכם סוד קטן - הרבה יותר חשוב מאשר המוצרים שתרצו למכור זה איך תשווקו אותם. כי גם אם תשיגו את המוצרים הנדירים והטרנדים ביותר בעולם, ואפילו תהיו היחידים בארץ שיהיה לכם אותם, אבל אף אחד לא ידע מזה, ולא עשיתם כלום. ולכן לפני הכל תחשבו איך אתם הולכים לשווק את החנות או העסק, באילו אמצעים, באילו פלטפורמות וכו'.
מה התמחור?
אחד הפרמטרים החשובים ביותר לרווחיות של העסק זה תמחור המוצרים והרכש שלהם. תמחור לא נכון של המוצרים יכול להקריס חנות סלולר, משום שהוא לא מגלם רק את עלות המוצר אלא גם את השכירות, העובדים, החשמל, הארנונה ויתר ההוצאות של העסק. אותו דבר אמור גם לגבי הרכש, מאיפה רוכשים, איך ניתן להוזיל עלויות רכש בלי לרדת ברמת המוצר? וכמובן איך נוודא שאנחנו רוכשים מוצרים מספקים אמינים ולא כאלו שיעשו עליכם סיבוב.
לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן
בפתיחת חנות פיזית המיקום הוא הפרט החשוב ביותר, אנחנו ממליצים לשלם יותר ולזכות בדריסת רגל במקום מרכזי מאשר לפתוח במקום נידח בעלות כספית נמוכה יותר, ולמה? כי בסוף את כל הכסף שתחסכו על מיקום תצטרכו להשקיע בשיווק ופרסום כדי להביא את הלקוחות אליך, ההמלצה שלנו היא להשקיע את הכסף של השיווק לא על פיצוי המיקום אלא כאקסטרה למיקום מרכזי.
בונים מסגרת לתקציב
זה נכון שעסק סלולרי לא דורש באופן יחסי השקעה כספית גדולה, אבל חשוב מאוד לשקול ולבדוק אילו מוצרים כדאי להביא ואילו לא, על מנת שלא תתקעו עם סחורה שאין לה ביקוש.
שימו לב – אחרי שהחלטתם כל המוצרים שאתם רוצים להביא חשוב להבין את הכמות הנדרשת.
שירותים משלימים לחנות סלולר
שירותים משלימים לחנות סלולרית הם מפתח להגדלת הכנסות מעבר למכירת המוצרים עצמם, למשל יכול להיות ששווה לכם להשקיע גם בפתיחת מעבדה בתוך החנות כדי להביא גם לקוחות שצריכים תיקונים ועל הדרך ירכשו גם מוצרים.
שימו לב – אם החלטתם לפתוח גם מעבדה חשוב להבין אילו שירותים אתם מציעים המסגרת התיקונים כדי שלא תסתבכו עם תיקונים שדורשים זמן ארוך וללא תגמול מסודר.
אלו היו אמנם רק 5 טיפים אבל טיפים שנבנו בהרבה מאמץ וזיעה
של למעלה מ-14 שנות ניסיון בעולם העסקי, ובמכירת אביזרי סלולר בסיטונאות
אנחנו, במובייל פלוס, נשמח לעזור לכם, להכווין, לתת עצה טובה
ולהיות לכם לעזר בכל שאלה או בקשה של העסק שלכם.