שאלות ותשובות

 

מי אתם? ומה איכות המוצרים שאתם משווקים?

מובייל פלוס הוקמה בשנת 2010 והינה יבואנית ומשווקת מוצרי איכות לסלולר. אנו עוסקים בייבוא, שיווק והפצה סיטונאית למעבדות וחנויות בכל רחבי הארץ. ניתן למצוא אצלנו אביזרים, מגנים, חלקי חילוף ומסכים וכמו כן ציוד מעבדה מתקדם. הודות לוותק, ליכולות הייבוא והרכש שלנו ביכולתינו להציע את המחירים הטובים והזולים ביותר בשוק מבלי להתפשר על האיכות! באחריות!

 

 

 

למה כדאי לקנות דווקא אצלכם?

    • אצלנו היצע המוצרים מקיף והכל נמצא במקום אחד! אין צורך לרוץ בין הספקים השונים.
    • אנחנו מתחייבים למחירים הזולים ביותר בשוק.
    • ההזמנות מתבצעות בצורה נוחה ופשוטה ישירות באתר המכירות שלנו, המערכת החכמה שלנו שומרת את הזמנתכם בכל עת. אתם יכולים להתפנות ללקוח ולחזור להמשיך את ההזמנה כשאתם מתפנים.
    • המערכת גם תודיע לכם באיזה שלב נמצאת ההזמנה שלכם בזמן אמת.
    • אפשרויות התשלום מגוונות וכמובן מאובטחות. והכי חשוב אנחנו כאן, עם תמיכה ואחריות מלאה.

 

אילו מותגים אתם מוכרים?

אנו מוכרים מגוון רחב של מותגים כגון: מוצרי סנדיסק, סאני, אפל, JBL, OtterBox ,LogiTech ,SmarTech, HP ועוד...

 

 

איזה אחריות מקבלים על המוצרים שלכם?

אנו מייבאים ומשווקים מוצרים באיכות וברמה הגבוהה ביותר ומתחייבים לספק את המוצרים הטובים ביותר בשוק. אך מדי פעם קורה שמוצר התקלקל בדרך אלינו או אליכם, במידה והמוצר שקניתם תקול מכל סיבה שהיא, תוכלו לשלוח אותו אלינו ולהזדכות בעבורו.

- על מטענים, אוזניות, כבלים, רמקולים ומכשירים ניתנת בדרך כלל אחריות לשנה

- על מסכים וחלפים בדרך כלל ניתנת אחריות ל-3 חודשים

 

כיצד מתבצע התשלום?

אנו מכבדים את כל צורות התשלום: מזומן, אשראי, צ'ק, העברה בנקאית וכמובן באמצעות תשלום ב-BIT או Paybox

 

מהן עלויות המשלוח ומהו זמן האספקה?

משלוח עם שליח חברת קרגו הוא 35 ש"ח (בהזמנה מעל 800 ש"ח לפני מע"מ המשלוח חינם) 

זמן האספקה לרוב הוא מהיום למחר במידה והמשלוח נעשה בשעה סבירה, יחד עם זאת ייתכנו עיכובים.

בנוסף אנחנו עובדים עם חברת UPS, כך שאתה זה שבוחר את חברת המשלוחים

 

אני פותח חנות חדשה, ולא כל כך יודע מה כדאי לקחת  

במהלך 14 השנים האחרונות עזרנו למאות עסקים כמוך שנתקלו באותם קשיים,

נשמח לעזור גם לך להתכוונן למוצרים הנכונים, טלפונית או בוואטסאפ החברה 

כמו כן, ניתן להגיע לבצע הזמנה במשרדים בחולון (בתיאום מראש)

 

אפשר לקבל הנחה?

אנו מעניקים הנחות ענק לפתיחת חנות! כמו גם לקנייה כמותית!

לקבלת מחירים מיוחדים ניתן להתקשר או לשלוח הודעה

 

איך מתנהלים בנושא תקולים, במידה ויש. ומוצרים שלא נמכרים לי?

משלוח איסוף מלקוח עולה לנו כמו משלוח נוסף (גם אם יש לכם הזמנה חדשה שאתם צריכים לקבל מאיתנו) ולכן אנו שולחים משלוח איסוף כאשר שווי המוצרים התקולים 200 ש"ח ומעלה.

לגבי מוצרים שלא נמכרים: אין אנו נוהגים לקבל מוצרים שלא נמכרים חזרה, אך במקרים מסויימים נוכל להתגמש.

 

איך בוחרים צבעים במוצרים השונים?

מלאי המוצרים והצבעים דינמי ומשתנה באופן יומיומי ולכן אין באפשרותנו להתחייב לצבעים מסויימים, אנו משתדלים לייבא ולשווק את הצבעים הפופולריים ביותר, ומשתדלים לערבב הצבעים בהתאם למלאי הקיים בעת ליקוט ההזמנה.

יחד עם זאת אם אתם צריכים רק צבע מסויים, לא רוצים צבעים מסויימים, מעדיפים צבעים מסויימים, או רוצים מקסימום X כמות מכל צבע. ניתן לרשום זאת בהערות, שימו לב שלרוב המחסן לא יוצר קשר במידה וחסר צבע שביקשתם, ולכן רצוי שתרשמו את ההערות לגבי הצבעים בכלליות, כך שיאפשר למלקט שיקול דעת בהתאם למלאי הפיזי הקיים במחסן.

 

איך מבצעים הזמנה?

ההזמנה מאוד קלה ונוחה :

1. מכניסים מוצרים לעגלת קניות בכמויות שרוצים >>>

2. לוחצים על סמל העגלה, ואחרי זה לקופה >>>

 

3. מקלידים את פרטי העסק: שם מלא, ח.פ/ ת.ז, כתובת, טלפון >>>

**שים לב - במידה ואין רחוב ביישוב, ניתן לרשום "אין רחוב"

                במידה ואין ברשותך מייל לא נורא, ניתן לרשום את המייל nomail@nomail.com

4. בוחרים בשיטת משלוח ואמצעי תשלום >>>

לוחצים על בצע הזמנה, ההזמנה עוברת לליקוט ואריזה, ויוצאת לאספקה אליך באמצעות חברת המשלוחים שבחרת

כמובן, שתוכל לבחור גם באופציית איסוף עצמי, נשמח לספק לך שירות בכתובתנו

הסדנא 8 מחסן 119, חולון

 

לכל שאלה נוספת, אתם מוזמנים לשלוח הודעה לוואטסאפ השירות והמכירות

https://wa.me/972508161828

 

  

אפשרויות תשלום לבחירה בקופה

  • תשלום באשראי
  • צ'ק
  • העברה בנקאית / Bit / PayBox
  • מזומן
דלג לתוכן מרכזי